Ostatnio przeglądane
Wydawnictwo MedpharmKirsten Lennecke...
MEDP:9788360466025
Nowy produkt
Wydawnictwo Medpharm
Kirsten Lennecke
rok wydania:2006 r.
ilość stron:142
format:114x164 mm
oprawa:miękka
ISBN:9788360466025
Produkt dostępny
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Rynek apteczny w Polsce jest już bardzo nasycony i zaczynają się nasilac zjawiska związane z konkurencją Jedną z metod sprostania tej wzrastającej konkurencji jest poprawa kreatywności i skuteczności sprzedaży. Nie można zapominać, że apteka jest specyficznym miejscem dystrybucji i starając się prowadzić aktywną sprzedaż nie wolno namawiać pacjenta do kupna środków mu niepotrzebnych. Rady zawarte w tej książce mają zmobilizować personel apteki do kreatywności i aktywności w sprzedaży. Autorka podaje liczne przykłady, jak to osiągnąć w trakcie "standardowej" ekspedycji w aptece.
75% wszystkich pacjentów w aptece cieszy się z uzyskania dodatkowych informacji i sugestii na temat zakupu i stosowania leków. Pozostałe 25% klientów spodziewa się korzyści z dodatkowych porad.
Dziedzina: Farmacja, Języki obceAutorzy:Anna...
Wydawnictwo MedpharmKlaus Friese, Klaus Mörike,...
Autorzy:Anna Cedro-Niwińska, Barbara Filipek,...
Autor: Iwona Michalak-WideraWspółautor: Beata...