Ostatnio przeglądane
Manfred SpitzerRedakcja naukowa:...
PWNW:9788301152611
Nowy produkt
Manfred Spitzer
Redakcja naukowa: Maria Jagodzińska
Wydanie: pierwsze, dodruk
Wydawnictwo Naukowe PWN i Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji TWP, 2014 (copyright 2007)
Oprawa miękka, s. 351
ISBN: 9788301152611
Format: 16,5x24 cm
Produkt dostępny
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Książka poświęcona jest szeroko rozumianej problematyce uczenia się widzianej z perspektywy neurobiologii, psychologii i pedagogiki. Autor w ciekawy sposób omawia zagadnienia dotyczące neurologicznych podstaw uczenia się, opierając się na najnowszych badaniach nad mózgiem. Stara się przekonać czytelnika, że z badań nad mózgiem można wyprowadzić wnioski praktyczne istotne dla szkoły, uniwersytetu i społeczeństwa. Szczegółowo przedstawia proces uczenia się w ciągu życia, także w okresie prenatalnym. Wyjaśnia dlaczego dzieci przejawiają trudności w uczeniu się (np. czytanie, matematyka). Omawia procesy uczenia się w świetle różnych zagadnień i problemów społecznych (kooperacja, wartości, przemoc). Prezentuje wnioski dotyczące nauczania szkolnego, np. wyniki międzynarodowych badań nad poziomem osiągnięć szkolnych (PISA) przeprowadzonych także w Polsce.
GENE STONELiczba stron 232Format 165 x...
Autor: Iwona Michalak-WideraWspółautor:...
Liczba stron 272Format 165x240Oprawa miękkaISBN...
Wydawnictwo GalaktykaAutor: LEANNE...