Producenci

Ostatnio przeglądane

Informacja

Obniżka! Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego Zobacz większe

Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

CZEL:9788375631647

Nowy produkt

Wydawnictwo Czelej
Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
ISBN: 9788375631647
Stron: 198
Format: B5
Oprawa: twarda
Rok wydania: 2011

Więcej szczegółów

Produkt dostępny

39,84 zł brutto

-17%

48,00 zł brutto

Więcej informacji

Istotne treści: Budowanie i utrzymanie relacji z klientem, komunikacja z klientem, ze szczególnym uwzględnieniem „małego pacjenta”.

Książka dla stomatologów zorientowanych na sukces
- praktyczna wiedza, której nie uczą na studiach medycznych - wiedza z kluczowych obszarów biznesu, takich jak marketing, obsługa klienta i zarządzanie
- sprawdzone metody działania, wiele użytecznych wskazówek, propozycji gotowych rozwiązań i pomysłów.

Dzięki tej książce poznasz najskuteczniejsze techniki podtrzymywania dobrych relacji lekarz-pacjent i zdobędziesz praktyczne umiejętności interpretowania zachowań swoich pacjentów. Nauczysz się wykorzystywać efekt pierwszego wrażenia, skutecznie przekonywać pacjenta i pozostawić doskonałe ostatnie wrażenie, tak by wizyta pacjenta była pierwszą z wielu następnych.

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

30 innych produktów w tej samej kategorii: