Ostatnio przeglądane
Wydawnictwo CzelejAutor: Agnieszka...
CZEL:9788375631647
Nowy produkt
Wydawnictwo Czelej
Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
ISBN: 9788375631647
Stron: 198
Format: B5
Oprawa: twarda
Rok wydania: 2011
Produkt dostępny
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Istotne treści: Budowanie i utrzymanie relacji z klientem, komunikacja z klientem, ze szczególnym uwzględnieniem „małego pacjenta”.
Książka dla stomatologów zorientowanych na sukces
- praktyczna wiedza, której nie uczą na studiach medycznych - wiedza z kluczowych obszarów biznesu, takich jak marketing, obsługa klienta i zarządzanie
- sprawdzone metody działania, wiele użytecznych wskazówek, propozycji gotowych rozwiązań i pomysłów.
Dzięki tej książce poznasz najskuteczniejsze techniki podtrzymywania dobrych relacji lekarz-pacjent i zdobędziesz praktyczne umiejętności interpretowania zachowań swoich pacjentów. Nauczysz się wykorzystywać efekt pierwszego wrażenia, skutecznie przekonywać pacjenta i pozostawić doskonałe ostatnie wrażenie, tak by wizyta pacjenta była pierwszą z wielu następnych.
Autorzy:Jadwiga Banach, Elżbieta Dembowska,...
Autorzy:Ingrid Różyło-Kalinowska, Teresa...
Redaktor naukowy:Zbigniew...
Wydawnictwo CzelejAutor: Agnieszka...