Producenci

Ostatnio przeglądane

Informacja

Obniżka! FOTOGRAFIA PRODUKTOWA. OD PRZEDMIOTU DO MARTWEJ NATURY. WYDANIE ROZSZERZONE I ZAKTUALIZOWANE Zobacz większe

FOTOGRAFIA PRODUKTOWA. OD PRZEDMIOTU DO MARTWEJ NATURY. WYDANIE ROZSZERZONE I ZAKTUALIZOWANE

GALA:9788375792645

Nowy produkt

Wydawnictwo Galaktyka
EBERHARD SCHUY
Liczba stron    328
Format    190 x 240
Oprawa    miękka
ISBN    9788375792645
Data wydania    20.03.2013, dodruk 26.02.2016r.

Więcej szczegółów

Produkt dostępny

39,77 zł brutto

-43.1%

69,90 zł brutto

Więcej informacji

Chcesz robić doskonałe zdjęcia produktowe – ucz się od najlepszych w tym zawodzie!
Oto 52 fascynujące fotografie, na których przedmioty codziennego użytku przedstawione są w niezwykły sposób. Jak wykonać takie zdjęcia? Eberhard Schuy odpowiada na to pytanie, szczegółowo i zrozumiale omawiając genezę powstania tych prac, począwszy od wyboru rekwizytów, poprzez aranżację sceny, a na ekspozycji kończąc.
Autor dzieli się także niezbędną wiedzą i zdradza wiele sztuczek, które zazwyczaj przekazują sobie tylko specjaliści.
Dowiedz się, nad czym należy się zastanowić przed przystąpieniem do realizacji sesji produktowej i jak połączyć ze sobą przedmiot, ideę i oświetlenie, by uzyskać wspaniały obraz. Fascynującą częścią warsztatu fotograficznego E. Schuya jest umiejętność odwzorowania najdrobniejszych detali wybranych elementów, dzięki czemu stają się one głównym tematem zdjęcia. Niezależnie od tego, czy będziesz przeglądał zamieszczone w tej książce duże fotografie jak zdjęcia w albumie, czy też od razu zaczniesz przygotowywać własne aranżacje – ta publikacja trwale cię zainspiruje do tworzenia wyjątkowych zdjęć produktowych! Dzięki zamieszczonym w książce rysunkom, pokazującym sposób oświetlenia sceny za pomocą określonych rodzajów lamp, łatwo przeanalizujesz fotografie i zrozumiesz, jak kształtowano oświetlenie. Przekonasz się, że zwracające uwagę zdjęcia można tworzyć za pomocą bardzo prostych środków. Opisom wielu fotografii towarzyszą nie tylko objaśnienia techniczne związane z ich realizacją, lecz także komentarze dotyczące samego pomysłu i koncepcji ukazania przedmiotu.
Drugie wydanie Fotografii produktowej zawiera 22 nowe aranżacje, będące przykładami komercyjnych realizacji takich tematów jak: fotografowanie szkła, mody, żywności i biżuterii.
Autor nie tylko szczegółowo opisuje aranżacje samych scen, ale omawia także  sposoby edycji obrazu w Photoshopie i wykorzystywane techniki maskowania oraz łączenia warstw. Niewielkim zmianom uległa również część teoretyczna książki. Książka zawiera informacje o:
różnicach w wykonywaniu fotografii przedmiotów, zdjęć produktowych i martwych naturelementach procesu powstawania fotografiiaranżacji i oświetleniu przedmiotówtworzeniu efektu ruchu na zdjęciachszczegółach decydujących o charakterze zdjęciatworzeniu odbić, kropli i pary wodnejprzedmiotowej fotografii aktu i zabawie ze światłemsposobach edycji zdjęć w Photoshopie
Eberhard Schuy w swojej książce prowadzi nas przez kolejne etapy powstawania zdjęcia, od doboru właściwego oświetlenia, poprzez tworzenie kompozycji przykuwającej uwagę, po nadanie obrazowi określonego charakteru. Autor zgłębia techniczne i sprzętowe niuanse, ale przede wszystkim prezentuje zasady rządzące fotografią produktową. W nowym wydaniu Schuy więcej miejsca poświęcił również edycji obrazu w programach graficznych i wyjaśnieniu aspektu ruchu na zdjęciach.

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

10 innych produktów w tej samej kategorii: