Ostatnio przeglądane
Wydanie: Warszawa, 1, 2017Copyright:...
PWNW:9788301194864
Nowy produkt
Wydanie: Warszawa, 1, 2017
Copyright: 2014
Seria / cykl: Akademia Psychologii
Autor: Dominika Maison, Katarzyna Stasiuk
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Typ oprawy: miękka
Język wydania: polski
ISBN: 9788301194864
EAN: 9788301194864
Liczba stron: 458
Wymiary: 16.5x23.5cm
Waga: 0.73kg
Produkt dostępny
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Psychologia konsumenta
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
· klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
· analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
· perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.