Producenci

Ostatnio przeglądane

Informacja

Obniżka! Psychologia konsumenta Zobacz większe

Psychologia konsumenta

PWNW:9788301194864

Nowy produkt

Wydanie: Warszawa, 1, 2017
Copyright: 2014
Seria / cykl: Akademia Psychologii
Autor: Dominika Maison, Katarzyna Stasiuk
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Typ oprawy: miękka
Język wydania:    polski
ISBN:    9788301194864
EAN:    9788301194864
Liczba stron:    458
Wymiary:    16.5x23.5cm
Waga:    0.73kg

Więcej szczegółów

Produkt dostępny

63,20 zł brutto

-20%

79,00 zł brutto

Więcej informacji

Psychologia konsumenta
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
·    klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
·    analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
·    perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

30 innych produktów w tej samej kategorii: