Producenci

Ostatnio przeglądane

Informacja

Obniżka! Seria logopedyczna "Słucham i uczę się mówić"  Zestaw Odmiana rzeczownika (Fleksja) - cz.1+cz.2 Zobacz większe

Seria logopedyczna "Słucham i uczę się mówić" Zestaw Odmiana rzeczownika (Fleksja) - cz.1+cz.2

ARSO:KOMPLET

Nowy produkt

Książeczki: oprawa miękka
Zestaw zawiera: 2 książeczki po 40 stron, 144 ilustracje + 2 płytki CD
Autor: Elżbieta Wianecka
Lektor: Elżbieta Wianecka

Więcej szczegółów

Produkt dostępny

47,99 zł brutto

-6,01 zł

54,00 zł brutto

Więcej informacji

Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.
Wykorzystując wiedzę wynikłą z stosowania serii Słucham i uczę się mówić przygotowaliśmy nowe książeczki z serii Fleksja. Pomoce te oparte są na, stosowanej do tej pory, zasadzie wydłużenia czasu trwania głosek.
Zadaniem serii jest:

* Umożliwienie dziecku dokładnego wysłuchania końcówki odmienionego wyrazu

* Zapoznanie się z różnymi formami odmiany wyrazów

* Ćwiczenie artykulacji (wymowy) wyrazów i końcówek

* Ćwiczenie uwagi słuchowej

* Ćwiczenie rozumienia wypowiedzi językowych

* Przygotowanie do samodzielnego budowania zdań poprawnych pod względem gramatycznym

Do płytek dołączono ilustrowane książeczki. Pozwoli to na jednoczesne ćwiczenie uwagi, koncentracji, analizy i syntezy wzrokowej oraz na wczesną symultaniczno-sekwencyjną naukę czytania.
Wybrałam jako przykładowe te rzeczowniki, które są dziecku znane z życia a także łatwe artykulacyjnie.
Dziecko powinno słuchać nagrań codziennie przez 15 minut (sesje można podzielić na trzy pięciominutowe odcinki). Ważne, by słuchanie nie było zakłócone, dlatego nie należy pozwolić dziecku na percepcję z „wolnego pola” czyli przez głośniki. Aby wyłączyć wszystkie inne dźwięki dziecko słucha bezpośrednio ze słuchawek. Nie powinno w tym czasie bawić się, ani odbierać innych bodźców (wzrokowych, dotykowych czy smakowych)

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

30 innych produktów w tej samej kategorii: