Producenci

Ostatnio przeglądane

Informacja

Obniżka! Siła nawyku Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie Zobacz większe

Siła nawyku Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

PWNW:9788377052709

Nowy produkt

Druk: Warszawa, 2024
Wydanie/Copyright: wyd. 1
Seria / cykl: SERIA KREATYWNA
Autor: Charles Duhigg
Wydawca: Dom Wydawniczy PWN
Typ oprawy: miękka ze skrzydełkami
Język wydania: polski
ISBN: 9788377052709
EAN: 9788377052709
Liczba stron: 424
Wymiary: 14.5x20.5cm
Waga: 0.46kg

Więcej szczegółów

Produkt dostępny

35,40 zł brutto

-18,60 zł

54,00 zł brutto

Więcej informacji

Siła nawyku
Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.
Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.
• Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?
• Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu?
• Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces?
• W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza?
• Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?
Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.

• Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times
• Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times
• Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy
• Tłumaczenie na 31 języków

30 innych produktów w tej samej kategorii: