Producenci

Ostatnio przeglądane

Informacja

Obniżka! Badania jako Podstawa Projektowania User Experience Zobacz większe

Badania jako Podstawa Projektowania User Experience

PWNW:9788301213244

Nowy produkt

Wydanie: 1, 2021
Copyright: 2015
Seria / cykl: WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO BIZNESU
Autor: Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Typ oprawy: miękka
Język wydania:    polski
ISBN:    9788301213244
EAN:    9788301213244
Liczba stron:    494
Wymiary:    16.5x23.5cm
Waga:    0.77kg

Więcej szczegółów

Produkt dostępny

79,20 zł brutto

-20%

99,00 zł brutto

Więcej informacji

Badania jako Podstawa Projektowania User Experience
Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach.
Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań.
Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera:
pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu,
plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu,
dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać,
ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy,
przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

30 innych produktów w tej samej kategorii: